woensdag 10 oktober 2012

Een blog is geboren en we noemen hem …


Het bloed kruipt waarschijnlijk toch waar het niet gaan kan!  Het is een tijdje terug maar ik kan het toch niet laten; verslaafd waarschijnlijk. Verslaafd aan het schrijven van korte stukjes over alles-en- nog-watjes. Verslaafd aan de leuke reacties en de goedbedoelde standjes als het volgende stukje iets te lang op zich liet wachten. Dus trek ik de stoute schoenen aan en start een gevecht met mijn computer die o.n.t.z.e.t.t.e.n.d. traag is en me daardoor laat weten dat ie er absoluut geen zin in heeft. Niet dat ik me daaraan stoor want de volgende opgave is “de blog”. Een regelmatig berichtje schrijven is leuk, maar hoe je dat nou moet opzetten is voor deze anti-technische computerdruif een heel ander verhaal! Enfin, het ziet er naar uit dat e.e.a. inmiddels vaste vorm begint te krijgen en is er een nieuwe blog geboren en we noemen hem: 1 krabbel 4 u. Niet te veel toeters en bellen want het gaat uiteindelijk om de stukjes zelf, én wat nog belangrijker is, om de mensen die het leuk vinden om het te lezen! Niets is leuker dan te schrijven voor een enthousiast publiek die ik via e-mail en facebook probeer te bereiken; ik weet het, er is geen ontkomen meer aan……..